• 977 958 197 · 973 725 999
  • se.oslupmmi@ofni

NOTICIAS

6 - Tarifes mòbils

Tarifes mòbils

Els millors preus en tarifes mòbils: aquestes són les nou ofertes de tarifes mòbils que t’oferim. Demana més informació.

Noticia 02 e1517217834252 - Les Xarxes Socials i el tràfic referencial

Les Xarxes Socials i el tràfic referencial

Cada vegada més les xarxes socials són més influents en el tràfic referencial que durant l’últim any ha augmentat un 50%. Això fa que se li doni d’un valor afegit a l’hora d’enllaçar les nostres xarxes socials amb nostres websites. Les xarxes socials més influents i que redirigeixen més tràfic cap al  nostre web són Facebook, Pinterest i Twitter que des de 2012 han augmentat un 59%, 54% i 67% respectivament.

Quant a les visites vingudes de YouTube i LinkedIn han notat un lleuger augment, tot i que encara és poc rellevant la seva influència s’han posicionat en un 53% i 35% respectivament des del 2012. YouTube es preveu que sigui cercador potencial per a les marques a causa del seu constant augment en el desenvolupament de vídeos. Quant a LinkedIn creix a poc a poc a causa de la seva recent implantació al mercat de les Xarxes Socials. Google tot i ser una de les primeres xarxes socials els usuaris no ho consideren encara com una font d’informació útil per això nomes ha aconseguit augmentar un 7%, però no oblidem que Google pot donar un tomb en qualsevol moment que faci modificar les tendències actuals.

En conclusió les xarxes socials i l’e-commerce formen un conjunt molt bo i això causa que un 70% d’usuaris vinguin donis de les Xarxes Socials fins a les tendes en línia per adquirir productes, intervenint en el procés de compra com un canal directe als nostres productes.

redes sociales visibilizar posicionamiento SEO

Millora la visibilitat de les teves Xarxes Socials

Aquí et portem 8 estratègies per millorar la teva visibilitat a les Xarxes Socials, avui dia qualsevol empresa crea un perfil a Facebook que actualitza cada 4 setmanes i per això ja pensen que el treball ja està fet, però el fet és que el realment difícil és ser visible a les Xarxes Socials i crear una comunitat al voltant nostre que crei aquesta interactivitat entre el client i la nostra marca perquè ens ajudi a créixer i alhora captar nous clients.
Així que volem ajudar-a que les teves Xarxes Socials siguin millor i puguis créixer.

  1. Crea contingut visual que sigui molt atractiu, redacta un petit text on cal tenir molt en compte la gramàtica i l’ortografia i revisa molt bé el contingut abans de publicar-ho. Publica material que als usuaris els pugui semblar realment interessant i que formi aquesta pro activitat entre empresa > usuari.
  2. Publica el material en les hores que sàpigues que la teva audiència és molt major, això farà que la teva visibilitat sigui molt millor pel nombre de persones en línia en aquell moment. I com puc saber quin és el millor moment? Doncs les mateixes xarxes socials en moltes ocasions ja et donen les estadístiques sobre quines són les hores i dies de la setmana que més visitants té la teva pàgina.
  3. Per tenir una major difusió de les teves Xarxes Socials inclou la icona de totes les que posseeixis a la teva pàgina Web, Newsletterfins i tot en la signatura del correu electrònic perquè tinguin una visibilitat major. Com més enllaços tinguis, més senzill serà per als teus usuaris trobar-te.
  4. Una altra de les eines que està facilitant molt aquest contacte és el botó de Trucada a l’acció, que se situa en els Web/blog/xarxes socials que incita als clients potencials a realitzar una acció concreta. Entre altres botons que es puguin incloure et truquem? o subscriu-te!
  5. Inclou preguntes en els teus continguts, per crear respostes en els teus usuaris, com a “Etiqueta a l’amic que t’agradaria que et regalés això.” Entre altres segons el nostre tipus de negoci.
  6. Crear concursos i sorteigs entre els nostres usuaris produeix un augment de la nostra comunitat a les nostres Xarxes Socials, cada vegada que una persona entra en el sorteig i interactua hi ha una gran probabilitat que aquest segueixi la nostra xarxa social i la visiti amb freqüència per seguir aquests concursos i sorteigs.
  7. Promocionar les publicacions que funcionin bé i que ja tenen likesés una de les millors funcions per aprofitar que ja són interactives i crear més interacció entre nous clients potencials. Només has d’introduir una imatge impactant i un copypotent que no deixi indiferent.
  8. Utilitza hashtags populars, els trendingstopicsper aconseguir més visibilitat això sí que estiguin relacionats amb la teva marca, coherents i que puguin atreure a possibles clients potencials per a la teva marca.

Aquestes són algunes de les pautes a seguir per crear una major visibilitat de les Xarxes Socials.

Optimizar home corporative responsive

OPTIMITZACIÓ DEL HOME CORPORATIU

El home corporatiu, pot sortir publicat amb optimització per poder competir pels primers llocs dels cercadors, el realment difícil és mantenir aquesta posició que tots desitgem, tot i que a causa de la falta d’actualització d’aquest tipus de webs resulta complicat.
Aquí et portem algunes de les pautes per mantenir la teva pàgina en un constant manteniment:
– Actualitza el lloc amb freqüència, un dels elements més destacats i que ajuden a mantenir aquestes posicions és un slider amb imatges destacades sobre el nostre negoci, ofertes, etc. cal dir que aquestes imatges hauran d’anar acompanyades d’una caixa de text per millorar el posicionament, juntament amb una correcta optimització.
– Xarxes Socials i Newsletter, si aquest slider li donem un valor afegit com a ganxo comercial i li donem una difusió en diferents mitjans, farem una crida als nostres clients perquè visitin el nostre lloc web. Tot això combinat amb el contingut dinàmic del nostre Web, aquest és aquell que s’actualitza de forma constant a les pàgines interiors de la nostra pàgina corporativa.
– Contingut dinàmic i estàtic, tots els punts anteriorment nomenats al costat del contingut dinàmic que podem formar una vinculació del home cap a les nostres pàgines internes, ja sigui amb promocions, secció de notícies, etc. Crearan un dinamisme a les nostres pàgines més dinàmiques cap a les nostres pàgines més estàtiques. Aquestes pàgines nomenades estàtiques, es diuen així a causa que no se sotmeten a una constant actualització com per exemple una pàgina de notícies, sinó que poden tenir petites modificacions al llarg de l’any com: modificació d’imatges, afegir serveis de l’empresa, etc.
En definitiva, la clau principal per a un bon posicionament SEO és la combinació entre actualització de contingut a la nostra pàgina , bona optimització del nostre lloc i una gestió dinàmica amb les nostres xarxes socials.

tendencias, seo, 2018, novedades, mejorando

Tendències SEO pel 2018

Cada any la tecnologia avança i apareixen noves formes de millorar el SEO i amb això les tàctiques de màrqueting digital.
1. Linkbaiting, l’objectiu principal és la qualitat dels enllaços per millorar el posicionament, aquesta seguirà sent una tendència rellevant pel 2018. La intenció és aconseguir enllaços prou atractius des de diferents dominis per a un major satisfacció dels cercadors.

2. Experiència de l’usuari, genera rellevància, cal tenir en compte els mètodes que utilitza (mòbil, tauleta o ordinador). Els dissenys responsive seran la clau per a una càrrega més ràpida i que a la vegada causi una sensació més agradable a l’usuari.

3. Cerques per veu, tindran una gran rellevància, cada vegada són més els usuaris que l’utilitzen per realitzar les seves consultes a Internet. De manera que caldrà parar esment al SEO i els sistemes Long Tail, a més de tenir al nostre Web optimitzada per a cerques per veu serà la clau.

4. Contingut audiovisual i de qualitat, són els reis del 2018. Tenir un bon contingut de qualitat ajuda al fet que més gent entri al nostre Web. Així mateix optimitza el contingut amb els paràmetres SEO i afegirem el contingut audiovisual per millorar el resultat.

5. Certificat SSL (pàgines amb https), farà que el teu Web es vegi com a segur i hi hagi més gent que decideixi entrar en ell.

6. Els fragments enriquits també tindran una importància per als cercadors, sent una de les quals més influenciarà el posicionament SEO que re posicionarà als primers llocs i augmentarà el teu CTR.

featuredImage copia e1511370607789 - ¡BLACK FRIDAY!

¡BLACK FRIDAY!

BLACK FRIDAY !!! Aprofita aquest mes per a contractar el posicionament SEO NACIONAL i portar-te totalment de franc una LOPD per al teu negoci !! truca’ns 977.958.197 i et excplicaremos tota l’oferta sense cap tipus de compromís987654321

WORDPRESS SEO

OPTIMIZACIÓ WEB

WordPress és un dels sistemes de gestió de continguts més utilitzats a la web. Segons l’enquesta de W3Techs, a partir del 01 de octubre de 2017, al voltant del 28,8% dels llocs web depenen de WordPress com a plataforma de gestió de continguts o blogging. Aquest CMS mostra la taxa de creixement més alta durant diversos anys seguits.

Què el fa tan popular?

1) WordPress és fàcil d’usar, fins i tot per als no tècnics

2) Té una rica funcionalitat

3) És flexible

4) És absolutament gratis

No obstant això, hi ha coses que heu de entendre abans de començar a optimitzar el seu lloc web de WordPress.

Cal tenir en compte que un lloc web de WordPress no difereix de cap lloc web. Heu aplicar les mateixes tècniques d’optimització de motor de cerca per a qualsevol altre lloc web.
WordPress sovint es coneix com un sistema de gestió de continguts amigable SEO (CMS). De fet, és cert: WordPress li permet implementar moltes tècniques de SEO a la pàgina.

Alguns canvis crucials de SEO de WordPress requereixen que punxis en PHP o HTML o que instal i afins els complements. Si alguna d’aquestes paraules et fa por, prepara’t per passar més temps llegint tutorials addicionals.

URL amigables:

Les versions anteriors de WordPress no ho permetien, però amb les actualitzacions han aconseguit que les URL siguin les correctes per exemple, http://mydomain.com/2016/02/28/sample-post/

Robots.txt

WordPress no crea un fitxer robots.txt físic i permanent al servidor. El CMS el genera sobre la marxa, quan un client ho sol·licita a través d’http://mydomain.com/robots.txt. No obstant això, si crea manualment un fitxer robots.txt en el directori arrel de WordPress, ha d’anul·lar la configuració predeterminada.

Mapa del lloc XML

WordPress no genera Sitemaps XML. Feu servir un dels complements per afegir aquesta funcionalitat. Google XML Sitemaps és probablement la solució més utilitzada i fiable. En triar un complement generador XML, assegureu-vos que li permet fer el següent:

Incloure / excloure URL definides per l’usuari
Incloure / excloure taxonomies de WordPress
Establir prioritat de rastreig
Canviar la freqüència de rastreig.

ecommerce 2607114 1920 e1508494906658 - PAGAMENTS NFC: Coneixes les seves debilitats?

PAGAMENTS NFC: Coneixes les seves debilitats?

Les connexions NFC (Near Field Communication) està guanyant terreny com a forma de pagament segura i còmoda en tot el món. Alguns països ja utilitzen aquesta tecnologia des de 2011. Les empreses com Android, Apple i Samsung ja estan intentant estandarditzar els seus sistemes de pagament NFC. No obstant això, aquest sistema té punts febles i perillosos. A continuació us presentem alguns dels punts febles:

1. Una de les amenaces que hem de tenir en compte a l’hora de realitzar aquests pagaments són les escoltes per part dels pirates informàtics. És difícil que passi, però els pirates informàtics podrien recollir informació i utilitzar-la per esbrinar dades sobre l’usuari. Per protegir-nos d’aquests atacs, hem de realitzar sempre pagaments a través de canals segurs, xifrats i de confiança.

2. Algunes aplicacions de pagament pot ser que siguin vulnerables. Poden tenir fallades de seguretat i que aquestes plataformes de pagament també puguin amagar una fallada.

3. És recomanable que sempre tinguem al telèfon intel·ligent el pin correcte i actualitzat o algun sistema d’empremta dactilar. Perquè ningú pugui agafar el nostre telèfon i utilitzar-lo per realitzar pagaments sense el nostre consentiment.

La majoria d’aquests altres problemes de seguretat estranys poden solucionar-se fàcilment simplement portant el NFC del nostre dispositiu sempre desconnectat i activant-se només quan realment ho necessitem.

WEB DE SEO

SEO

QUÈ APORTA EL POSICIONAMENT EN ELS CERCADORS?

En primer lloc, aconseguim visibilitat a Internet. Aquest és el principal objectiu de qualsevol negoci online o pàgina web, per donar-nos a conèixer. Aquest benefici està lligat a laugment del tràfic de visites i, amb això, la possibilitat d’aconseguir un major número de clients. Estar a la primera pàgina de Google ens dóna un avantatge descomunal davant de la competència, ja que els usuaris no tendeixen a passar a pàgines posteriors. D’aquesta forma, ens estem assegurant que visiten la nostra pàgina web.

Al augmentar el tràfic al nostre negoci online, tenim més possibilitats de que les vendes incrementin. En ocasions, els usuaris tendeixen a anar-se’n immediatament dels llocs web i de no acabar el procés de compra degut a que la pàgina no està optimitzada o els hi és difícil trobar el que busquen. No obstant, quan tenim un bon posicionament en els cercadors, és perquè els motors de cerca ens han qualificat com un mitjà de referència, amb contingut de qualitat i amb els paràmetres SEO exigits.

D’altra banda, la visibilitat ens donarà l’oportunitat d’oferir de forma més eficaç les dades més rellevants del nostre negoci online als usuaris, com poden ser el telèfon de contacte. Aquest avantatge és fonamental també quan disposem de tenda física, ja que és més fàcil donar a conèixer la direcció en la que ens ubiquem.

ORDENADOR

SEO al quadrat

El 3 de Maig de 2015 Google va llençar sense avisar una actualització important del seu algoritme. Poc soroll va generar aquest canvi perquè tot el món continua concentrat en l’optimització de les seves webs no-responsive. Tot i aixi, tenim que prestar-li atenció, ja que ha desencadenat fatals conseqüències per a molts llocs.

Aquesta actualització que Google va demorar casi dues setmanes en assumir, i sobre la que no han precisat els seus detalls ha rebut el nom en el món online de GooglePhantom Update o Actualització Fantasma de Google, però aquests no són els noms oficials. És un matís que al·ludeix al seu letal i silenciós comportament: grans webs de la nit al dia han perdut fins a un 60% del seu tràfic orgànic.

Molts van confondre aquest canvi amb una saga de GooglePanda o GooglePenguin, però no; tot i que hi ha elements coincidents en l’avaluació final, aquesta actualització va per altres camins. I si el que Google volia era que passés inadvertida, doncs no ho han aconseguit. Un cop més la terra tremola quan Google badalla!